13 Temmuz 2011 Çarşamba

Abi önünden geçiyorsun işte ne olur bıraksan...

Toplu taşıma araçların o kadar çok para veriyoruz ki maaşımızın yarısı nerdeyse toplu taşımaya gidiyor.Fakat artık para vermemeyi sağlayacak bir yönetem buldum. Düşünün siz taksicisiniz bende sizin müşteri adayınız. :) Ben yavaşça yaklaşıyorum ve bir soru yöneltiyorum:

+ Abi ne tarafa yolculuk ?
- (Şaşırarak) Taksim tarafına gidiyorum eğer siz başka yere yolculuk yapacaksanız orayada gidebilirim.
+ Abi bende taksime gidiyorum beni de bıraksana be.
- Gel kardeş ayıpsın parasını verdikten sonra niye olmasın.
+ ABi ne parası ya zaten yolunun üstü.
- İyi de kardeşim benim işim bu taksiciyim ben normal bir vatandaş arabası değil ki bu taksi ya.
+ Lan ne olur bıraksan ya yolunun üzeri diyoruz işte insanlık öldü mü? Bıraksana işte 5 kuruş için ettiğin laflara bak değer mi ?
- Ya kardeşim var git işine yoksa elimden kaza çıkacak.
+ Bıraksana arkadaş zaten yolunun üzeri diyorum niye böyle yapıyorsun ikimizde dünya kardeşi değil miyiz?
- Seninle mi uğraşacağım lan Allah'ın delisi yürü git başımdan ( gaza basar vınnnn )


Düşünsenize adamın yolunun üzeri ama bırakmıyor bu ülkede harbiden insanlık ölmüş. Fakat gömecek mezar bulamamışlar o yüzden ruh gibi gwziyoruz yollarda.:)

Şaka bir yana da harbiden bunu bir ara düşünmedim demem çünkü düşündüm, fakat taksicilerin ne kadar sinirli ve agresif insanlar olduklarını bildiğim için hiç kalkışmadım. Adam bizi levye ile kovalar. ZAten günde kaç kişi ile uğraşıyor garibanlar birde benim gibi delil ile mi uğraşssınlar. :)

Bu yazı da pek bir komiklik bulamayabilirsiniz. Çünkü bunu bir fikir olarak yazdım. Ama bu fikri denemeye kalkmayın benden söylemesi. :)

Baybudala14..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder