13 Temmuz 2011 Çarşamba

Delilerin iftiharı...

Evet baylar ve bayanlar. Şu anda okumakta olduğunuz bir yazı değil benim içimdeki sesin size verdiği konferans konuşmasıdır. :) Adım Mustafa , Mustafa KÖSE. Bu ismi şu anda pek duymamış olabilirsiniz. Fakat bu hiç duymayacağınız anlamına gelmez. Çok yakında , az sonra , birazdan ya da şimdi. Bu ismi gelecekte çok duyacak ve ne adam ya. '' Ulan sen beni güldürdün Allah'ta seni güldürsün'' , '' Kralsın lan sen'' , veya '' Ulan seni ........ '' :)
diye söyleneceksiniz bile. :) Yalnız şunu belirtmeliyim ki en son şekli bir örnek olarak verdim ama en çok bu tabirle hatırlanacağımı da bilmiyor değilim :)

Kendime delilerin iftiharı diyorum. Çünkü akıllı olsam burada ne işim var ki lan. :) Şimdilik içimdeki sesin verdiği konferansın sonuna gelmekle beraber, kendinize hakim olmanızı ve lütfen beni düzgün cümlelerle hatırlamanızı isterim.

İyi Eğlenceler...

Mustafa KÖSE
BayBudala14

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder