20 Temmuz 2011 Çarşamba

Kayıp aranıyor...





İçimdeki çocukluğu kaybettim. Görenlerin ya da görmüş gibi olanların lütfen en yakın çocuk esirgeme kurumuna ve ya aşağıda yazmamış olduğum numaralara başvurmamasını önemle rica ederim. Şayet vermemiş olduğum bir numaraya başvurmaya çalışmanız biraz salaklık olurdu.Gerçi sizinde umrunuzda mı sanki benim kaybolan çocukluğum. :)

Çocukluğumu bulup bana teslim edenlere hiç bir şey vermeyeceğime söz veriyorum. Niye vereyim ki lan çocukluk zaten benim bu işten benim ne karım var ki sana vereyim.Manyak mıyım lan. :)

Şaka bir yana da insanların %80'i çocukluğuunu küçük yaşta kaybetmiş ve hiç bulamamıştır. Ya da bulmaya erinmiş de olabilir.(Çok tembel bir ülke olduğumuz için. :) ) Arkadaş ortamında çocukluktan konu açıldığında anlatacak o kadar çok anımız olur ki saatlerce sürebilir bu sohbet. Kimimiz yan komşunun meyve bahçesine dalıp ne varsa araklamışızdır. Kimimiz kızlara laf atmış sonra bir güzel dayak yemişizdir. Kimimiz 20 kişinin arasına dalıp dayak yemeden çıkmışızdır. ( Lan bunu 5 yaşındaki çocuk bile yemez. 20 kişinin arasına dalmışta burnu bile kanamamış siktir ipne. :) )

Kısaca anlatacak çok anımız olur.Sonra konu kapanmaya başlayınca o mükemmel kelimeler çıkar ağzımızdan neydi lan o yaptıklarımız,yaşadıklarımız diye. Fakat birde işin diğer tarafı vardır. Yapamadığımız o kadar çok şey olur ki onları söylemek gelmez içimizden. (Neydi lan o yapamadıklarımız ama :):) )

Artık çocuk değiliz.Sizden çocuk olmanızı isteyen de yok. ( sakın yanıma gelip agu agu yapmayın valla çarparım ağzınıza :) ) Fakat her ay 3-2-1 günde olsa çocukluk yapın lunapark'a gidin, yan komşunun eriklere ve elmalara dalın, 20 kişinin arasına dalın mesela yada birine pipimi ye deyin, yaşayın işte olum yapabildiğinz kadar çocukluk yapın ayda sadece 3-2-1 gün çok mu zor ?( bu son önerdikleri mi Usain BOLT gibi koşabiliyorsanız yapın, şayet yaptığınız zaman sizi çok kovalayan olacaktır. :) ) Bunları niye söylüyorum. Niye olacak lan senin yararın için bak seni düşünüyorum her daim.

İnsan vücudunun daha verimli çalışabilmesi için dinlemeye ve eğlenmeye ihtiyacı var. Bunu hiçbir insanoğlu inkar edemez. ( Ha! Ben hayvanım ederim diyorsan o başka arkadaş. :) )




Saygılarımla,
Baybudala14
Bir mizah klasiği

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder