21 Temmuz 2011 Perşembe



''Ben senin bildiğin kızlardan değilim'' diyen kızlara harbi kıl oluyorum arkadaş. Düşünsenize bunu bir erkekte diyebiliyor. Oğlum siz manyak mısınız lan ? Nasıl yani siz bizim bildiğimiz kızlardan ya da erkeklerden değilsiniz. Sizin 3 kolunuz 2 burnunuz yada 3 kulağınız mı var. Sonuç itibari ile hepimiz aynı sayıda kola aynı sayıda kulağa ve ağıza sahip değil miyiz ? ( Engelli arkadaşlarımız hariç.) 

Bazen böyle söyleyen kişilere aynısını söylüyorum bu sefer de diyor ki  ben öyle demek istemedim. SEn gerizekalı mısın ? O zaman söylemek istediğini söylesene be birader. :)
Sonra bize kızıyorlar sen nasıl bir adamsın diye. Benim adamlığım da birşey yok ki be arkadaş. Sorun bende değil ki sende. :)

Baybudala14
Bir mizah klasiği uzmanı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder