20 Temmuz 2011 Çarşamba

İçermiş o bu akşam....





Biraz önce bir reklam gördüm. Daha doğrusu bir siteye girdim ve girer girmez yeni bir sayfa da reklam açıldı. Reklam bira reklamı....


Neymiş istediğin kadar iç yasal sınırın altında içmiş oluyormuşssun.Reklam süresince toplam 5 bira falan içiyorsun sonra bir kızla tanışıyorsun ardından arabaya biniyor ve yolculuğa başlıyorsun.Kısa bir yolculuktan sonra polisler sizi çeviriyorlar. Üfle diyor ilk başta zorlanıyorsun üflemeye tabi işin tecrübesizliği var üzerinde, sonra üfleye biliyorsun ve yasal sınırın altında yazan bir yazı çıkıyor. Kimi yiyorsunuz lan siz ? Ben 5-6 bira içeceğim ve yasal sınırın altında çıkacak öyle mi? :) Yemeyin oğlum milleti, millet de gerçek sanıp gidecek bara 5-6 adet birayı bitirecek ardından polis çevirince geçirecek cezayı. :)


Akıl karı bir reklam değil bana sorarsanız. Hatta bir bira reklamı olduğunu başta.İzlemezdim bile sadece meraktan izlemek zorunda kaldım. Oh ne güzel memleketimin halleri. :) Sen iç iç iç sonra üfle sınırın altında çıksın hadi lan oradan yalancıların ağası.Kimisinin bünyesi sağlamdır içer içer dokunmaz kimisinin de bünyesi hafiftir bir birada gider. Böyle reklamlara ihtiyacınız mı var sanki. Türkiye'nin %70 içici zaten. Milleti böyle inandırıyorsunuz sonra kazalar artınca yasak getirilsin diye söylenenler oluyor.Zaten o birayı nasıl içiyor insanlar onuda anlamış değilim ama neyse orası beni ilgilendirmez. Meraklısına sitenin ismini söyleyeyim.


www.icerimbenbuaksam.com.


Bende içiciyim arkadaş bende içiyorum içmiyor değilim ama meyve suyu içiyorum ne kadar sağlıklı bak. Lan gene verdim sosyal mesajımı. :)


Baybudala14

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder